Oiva Isännöinti uudistaa isännöintialaa uuden MyOiva-palvelun avulla
Oiva Isännöinti ottaa merkittävän askeleen isännöinnin digitalisaatiossa lanseeraamalla 16.1.2025 uuden MyOiva-verkkopalvelun.
Palvelu on helpottaa taloyhtiöiden arkea, parantaa viestintää ja tarjoaa uudenlaista läpinäkyvyyttä taloyhtiöjohtamiseen.
Palvelu kokoaa yhteen kaikki taloyhtiön asiakirjat, reaaliaikaisen talouden hallinnan ja tekee taloyhtiön viestinnästä tehokkaampaa ja sujuvampaa. Samalla isännöintitiimien arvokasta aikaa vapautuu hallitusten tukemiseen ja taloyhtiöiden pitkän aikavälin arvon säilyttämiseen.
”Uuden strategiamme mukaisesti haluamme siirtyä kohti kokonaisvaltaisempaa taloyhtiöjohtamista, siksi MyOiva tuo Oivan tekemisen läpinäkyväksi ja parantaa asiakaskokemusta. MyOiva sujuvoittaa myös taloyhtiön hallituksen ja isännöitsijän väistä kommunikaatiota”, kertoo Oiva konsernin toimitusjohtaja Jussi Niemelä.
MyOiva ei ole vain uusi järjestelmä muiden joukossa. Se on ratkaisu, joka tuo isännöinnin nykypäivään ja tekee taloyhtiön johtamisesta yksinkertaista ja sujuvaa
Usein tiedon etsiminen ja päivittäminen vie enemmän aikaa kuin itse päätöksenteko. Vanha tapa, jossa asiakirjat ja taloustiedot ovat hajallaan, kuuluu menneisyyteen – eikä kukaan halua palata siihen.
MyOiva tuo taloyhtiön tiedot nykyaikaan. Pöytäkirjat, taloustiedot ja remonttien seuranta ovat aina käytettävissä, olipa osakas tai hallituksen jäsen missä tahansa. Tämä antaa hallitukselle työkalut tehdä parempia päätöksiä nopeammin.
Me haluamme tehdä taloyhtiöiden johtamisesta yhtä modernia ja tehokasta kuin mitä nykypäivän asumisen pitäisi olla.
”MyOiva tuo taloyhtiöelämän ja isännöitsijän työn kertaheitolla nykypäivään. Kaikki taloyhtiön tiedot ovat vain muutaman klikkauksen päässä omassa älypuhelimessa, tietokoneessa tai tabletissa 24/7, ajasta ja paikasta riippumatta. Tämä ei ole vain työkalu – vaan askel kohti modernia asumista, jossa sujuvuus, läpinäkyvyys ja mukavuus ovat keskiössä”, jatkaa asiakaskokemusjohtaja Petri Uomala.
MyOivan keskeiset hyödyt
1.Kaikki tieto yhdessä paikassa: Tiedot ja asiakirjat ovat aina ajan tasalla ja helposti saatavilla.
2.Reaaliaikainen tieto: Talousluvut ja muut tärkeät tiedot päivittyvät lähes reaaliaikaisesti, tukien tehokasta päätöksentekoa.
3.Helppo yhteydenpito: Asiat hoituvat joustavasti paikasta riippumatta, ja viestit tavoittavat aina oikean henkilön.
4.Seurattavuus ja avoimuus: Palvelupyyntöjen ja remonttien etenemistä voi seurata reaaliajassa.
5.Tehokas tiedotus: Hallitus voi viestiä palvelun kautta osakkaille sähköisesti.
MyOiva tulee käyttöön kaikille Oiva Isännöinnin asiakkaille.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä omaan Oiva-toimistoosi ja kerromme lisää!
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotka auttavat verkkosivustoa toimimaan ja sovelluksia seuraamaan kuinka olet vuorovaikutuksessa sivuston kanssa. Näiden tietojen avulla jatkokehitämme verkkosivustoa paremmaksi.
Toiminnalliset
Aina aktiivinen
Nämä evästeet ovat aina käytössä, jotta verkkosivusto voi toimia.
Preferences
Käytämme näitä evästeitä esimerkiksi tekemiesi valintojen muistamiseen ja sivuston turvallisuuden varmistamiseen.
Tilastointi
keräämme näillä evästeillä tietoa sivuston käytöstä. Tämä tiedon pohjalta pystymme kehittämään sivustoa vastaamaan paremmin käyttäjän tarpeisiin..The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markkinointi
Näiden evästeiden avulla mittaamme kohdennamme markkinointia ja mittaamme sen tehokkuutta.