Oivallukset | 8.11.2022

Sydän-Savo Oivan seuraava uusi toiminta-alue

Oiva Isännöinti on ostanut Kuopion Isännöintikulma Oy:n ja laajentaa toimintaansa seuraavaksi Sydän-Savon alueelle. Kuopio on markkina-alueena kiinnostava, ja se nostaa Oivan toimipisteiden määrän nyt yhteentoista.

Kuopion Isännöintikulman osto on looginen askel Oivalle, jonka tavoitteena on uudistaa isännöintialaa perusteellisesti ja tarjota läpinäkyvää, mutkatonta, paikallista palvelua entistä useammalla paikkakunnalla. Alueena Sydän-Savo sopii hyvin Oivan toiminta- ja palvelukarttaan, ja Isännöintikulmalla on siellä entuudestaan vahva asema pitkäaikaisine asiakkuuksineen.

Uusimman yrityskaupan myötä Oivan liikevaihto nousee noin 23,6 miljoonaan euroon. Henkilöstön määrä on kaupan jälkeen noin 225. Kuopion Isännöintikulma on työllistänyt 15 henkeä.

Paikallisuus säilyy, mutta hartiat levenevät

Oivan tavoitteena on laajentua ottamalla mukaan alueidensa parhaita isännöintitoimistoja. Kuopion Isännöintikulma täyttää mainiosti nämä vaatimukset.

– Oiva Isännöinti pitää tiukasti kiinni aidosta paikallisuudesta. Isännöintikulman henkilöstö jatkaa laadukasta työtään asiakkaidensa kanssa, mutta saa lisäksi tuekseen Oivan leveät hartiat. Laajan ja kattavan valtakunnallisen asiantuntijaverkostomme sekä jatkuvasti kehittyvien digitaalisten työkalujemme avulla pystymme entisestään nostamaan palvelun tasoa myös Kuopion seudulla, sanoo Oiva Isännöinnin toimitusjohtaja Jarno Haikonen.

Asiakkaat tietävät, mistä maksavat

Jarno Haikonen korostaa, että isännöinnillä on iso vastuu. Kodinomistajat antavat isännöinnille hoidettavakseen kaikkein tärkeimmän omaisuutensa – oman kotinsa.

– Tähän luottamuksenosoitukseen me vastaamme avoimuudella ja erinomaisella paikallisella palvelulla. Elämän taloyhtiössä kuuluu olla osakkaalle huoletonta. Kuitenkin niin, että osakas aina tietää, miten hänen omaisuudestaan pidetään huolta ja mihin taloyhtiön rahoja käytetään. Huolehdimme siitä, että asiakkailla on nähtävillään kaikki sama tieto kuin isännöitsijälläkin. Läpinäkyvyys kattaa myös hinnoittelun. Oivan asiakkaat tietävät aina mitkä asiat kuuluvat sopimukseen ja mitkä eivät, kuinka paljon he kustakin palvelusta maksavat ja mikä on mahdollisten lisätöiden hinta.

– Meille nämä asiat ovat ihan yhtä tärkeitä kuin omaisuudestaan ja sen arvon kehittymisestä huolta kantavalle osakkaalle. Siksi olemme lähellä ja läpinäkyviä, Jarno Haikonen toteaa.